sobota, 6 grudnia 2014

chore tematy na forum....

cześć!
wcale nie planowałam tego posta ale nie wytrzymałam!
więc tak:
siedzę sobie na msp....wchodzę na forum....a tam 3 tematy które są DZIWNE
nazywają się:
1.Skfałce kto chce?
tutaj pewna dziewczyna chce kogoś zgwałcić......widać od razu że ma coś nie tak z szajbą....pisze ona tak: ja chce kogoś sgfałcić,polizać czyjąmś cipcje i zrobić komuś loda.........CHORE
2.sex sex sex
pisze tam (chyba) Ineska i pisze że różne rzeczy a na koniec: P.S. Jon Julius uwielbia pieścić cipcję Ineski........................CHORE x2
3.GxWxAxŁxCxIxLxI mnie wczoraj!
pisze ta dziewczyna tak: bardzo bolało,wkładali mi członka w dziurkę. nie żartuję to się stało na prawdę! moja pipka krwawi!...................CHORE x3
boshe jaki żal -,-
pozdrawiam
patifromspace

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz