sobota, 15 listopada 2014

KONIEC ERY JULKI/KOSINSKIEJ

cześć!
no więc tak....julka/kosinska to dziewczyna o 7 lvl i pisze ona dziwne rzeczy do ludzi,wyzywa bez powodu.
no więc szysiu123 mnie zachęcała do vipa ale ja się nie zgodziłam noi julka/kosinska mi napiała ,,szysiu123 kupi mi  vip a tobie nie! hahahah'' noi jakaś osoba o nicku (chyba) hvfl napisała że ona to julka/kosinska i że straciła konto....
było mi jej trochę żal....nie wiem co o tym myśleć była dla mojej koleżanki,dla mnie i dla mojej kuzynki taka nie miła...hmmm.....
aha a co do szysiu123 to jej ie wierzcie w sprawie jakichś tam vipów no bo niektórych bardzo kusi i myślą sobie ,,a może ona mówi prawdę....''
ok,szysiu123 jeśli to czytasz to  wiec że nie jesteś wcale jakaś fajna ani sprytna no poprostu wyobraż sobie jagby tak ktos tobie zabrał konto a mówił że kupi ci vipa.
ok, to na tyle
pozdrawiam
patifromspace

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz