czwartek, 8 stycznia 2015

dziwne.....+ ciekawostka.......

cześć!

zauważyłam że można normalnie napisać blog....i blogspot też....ja sobie poprostu myślałam:,,przecież modzi pisali na forum że można robić blogi o msp....więc dlaczego słowo ,,blog'' kratuje?'' przypadkowo wpisałam bez x i patrzę....nie ma kratek!

zobaczcie:

i com też nie kratkuje! pomyślałam i się stało! jestem czarodziejką! XD

ale coś w tym jest....to nie pierwszy raz kiedy coś sobie myślę i się dzieje.... ale przecież taki rodzaj magii nie istnieje. (no bo to trochę jagby ,,magia'' że np. bóg coś tam stworzył....)

ech....zastanawiam się czy moim przodkiem nie był jakiś czarodziej ;D

w internecie czytałam że jakimś 3 dziewczynom śniły się rzeczy które się zdarzą....a Józef z Egiptu (p.n.e.) potrafił przetłumaczyć sen.....może ten Józef to przodek tych dziewczyn.....

pozdrawiam

patifromspace

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz