sobota, 24 stycznia 2015

Wiadomości

Hej
Mam 2 wiadomości: Dobra i wspaniała! Najpierw dobra : Halyball ma wszystkie swoje konta
usunięte lub zablokowane. Wspaniała : Patifromspace go*wn*o zje*bane (za przeproszeniem)
zostało usunięte! Jak chciałam wyszukać pati nie było konta(nazwa u góry) Ok teraz 2 złe:
1: Nie umiem dodawać filmików na YT :'( 2 : Dzisiaj raczej nie będzie postów :/ A teraz
coś dobrego dla mnie! Mianowicie w prawie całej Polsce będzie padać  śnieg! U mnie już
pada :D! A i już jest 3 cz. Nowe życie-HORROR! 3 cz. nie jest wcale straszna, bo nie miałam
pomysłu :/ Serdecznie zapraszam! Zdjęcie nie wstawie bo tele rozładowany :/
Pozdrawiam!♥

mh3

P.S. HORRORU nie ma bo się nie zapisał!

2 komentarze:

  1. Halyball i inne jej konta usunięte? patifromspace (wiadomo co) usunięta? hurra! (Tu patifromspace)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak,pati mogłabyś mi powiedzieć jak dodać filmik na YT?:3

    OdpowiedzUsuń