piątek, 23 stycznia 2015

Nasze forum-jak zawsze zaskakujące

Witam ponownie!xD

To już mój dzisiaj 3 post i się bardzo ciesze!Siedziałam na forum,patrzyłam

tematy i zobaczyłam jakiś pt.,,To nie fer!''Weszłam a tam dziewczyna(2

konto Halyball,chyba) pisze,,Czemu zablokowali Halyball i Pink Girl

Rózowa dziewczyna?!Przecież one tylko strXajkowały przeciw Patifromspace!''Czy coś w tym stylu było napisane :/.Naprawde ona taka jest

czy tylko robi z sb gupi*ą?Drugi temat jakiś dziwny i jego wykonawca

tak samo!:/Pisze w statusie:,,Dajcie mi grafy bo dostaniecie klapXsa!;dd''Czy jakoś tam...

Zamieszcze zdjęcia ale najpierw chciałabym o cos poprosić:Czy moglibyście

zostawiać komentarze czy wam się podoba moje posty? Chciałabym znaleźć jakiś komentarz :/

Ok to teraz zdjęcia tematów:
To jest ta 1,nawet pisać nie umie ;-;
Nie wyraźne wiem ale może dacie rade się doczytać ;)
Chyba widać a jak nie to kliknij! A! I napisz w komentarzu o czym chcesz posta
dobra???;)
Pozdrawiam
mh3
 
P.S. Może wstawie filmik na YT jeśli dam rade :/

2 komentarze:

  1. OMFG!!!!! (Tu patifromspace) kochana dziękuje ci za te tematy na forum a zwlaszcza z Halyball! Kurde ta dziewczyna mnie dobija! X( i dobrze ze blokneli te jej konta......jesli pamietasz jakie komy byly pod tym tematem prosilabym o napisanie mi tego na msp na priv :*

    OdpowiedzUsuń