wtorek, 13 stycznia 2015

nowy hacker? o.e - little red riding hood !!!!!

cześć!

ostatnio weszłam na konto mojej koleżanki (ona mi na to pozwala)

a tam w poczcie:

 cóż....a profil....

 ta animka jest unikatem....więc może to i hacker......ALE,ALE! MA COŚ INNEGO W SOBIE!
w statusie ma napisane: I ready hack you anonymouse! błędy są.... ale to znaczy że ona chce shakować hackera czyli anonymous!

może to hacker który hackuje hackerów.....jakaś nowość :D

a moja koleżanka udaje hackera.....hmmm....nabrała hackera xd

pozdrawiam

patifromspace

4 komentarze:

  1. To nie jest hacker. Ma błąd w opisie. Powinno być I'm ready to hack you Anonymous. Prawdziwi hackerzy potrafią pisać po angielsku ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta animka nie jest unikatem ;) Kupiłam ją wczoraj ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ;p konto nazwa Gróbazzzz lol xd

      Usuń