czwartek, 18 czerwca 2015

BRAWO!!!!

Cześć!
W tym poście chciałam napisać o nie jakiej BRAWO!!!! Albo po prostu o brawo.
Wszyscy mówią na ta MS po prostu Brawo i tyle.
Zrobiło się o niej trochę głośno kiedy pojawiła się na asku Nat (Porshii) i zaczęła ją wyzywać od np. ,,cip jeleni''. Przepraszam za takie słownictwo, ale pokazuję jak pisała brawo. Najbardziej jednak się uwzięła na mnie.
Ale chwila! Może zacznijmy od początku...

Ja i moja koleżanka 2 lata temu grałyśmy sobie w MSP. Po jakimś czasie pojawiła się tajemnicza MS, która nazywała się julka/kosinska. Zaczęła ona prześladować moją koleżankę i zachowywała się (słownictwo itp.) jak ja. W końcu do mnie też zaczęła pisać, a potem do mojej kuzynki. Jednak potem zrobiło się już nie fajnie...biorąc pod uwagę, że pisała w sposób podobny do mojego i wybrała sobie nazwę (julka/kosinska) w której było imię i nazwisko mojej koleżanki i jeszcze włamała się na konto mojej koleżanki po czym zaczęła na tym koncie wypisywać okropne rzeczy. Kiedy moja koleżanka odzyskała konto włamała się na konto mojej kuzynki i sobie rzeczy przesyłała. Na moje też wchodziła, ale zmieniała tylko status i pisała do znajomych. Któregoś dnia napisała mi ,,chwaląc się'', że dostanie od jakiejś MS vipa na rok za darmo...raczej wiadomo co się potem stało.
Jej nowe konto nazywa się BRAWO!!!!
A jak wygląda? A tak:

Wiecie skąd wzięła te ciuchy? Z konta mojej znajomej z msp. Nawet widziałam jak ją urządziła. Biedna.
Brawo zaczęła pisać do różnych osób o tym, że da im vipa.
Na asku Porshii (ask.fm/Nattusiia) zaczęła ją strasznie wyzywać (i w ten sposób się z Nat poznałyśmy xD)
Gdy odkryła mojego aska zaczęła momentalnie tam ,,gwiazdorzyć''. A to ask naszej kochanej brawusi: ask.fm/bbrraawwoo
Kiedyś przeprosiła Nat i mnie za to...kilka dni później nazwała Nat kurwą.
(obrazek bardzo pasował, wybaczcie)
Oraz próbowała z nami przeprowadzić na GG ankietę (podobno) do szkoły o kupie.
Ciekawe, bardzo ciekawe. Zwłaszcza kiedy pytała ,,jak było dzisiaj? ile było dzisiaj kup w kibelku?''
Z nią to się nie da normalnie.

No, dobra teraz to chyba wszystko.


Do następnego posta!
~patifromspace
P.S. Mojego aska nie podam, bo piszę tam z koleżankami historyjki o fnafie, po za tym moje tło mogłoby was zszokować...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz