poniedziałek, 29 czerwca 2015

Jak wyglądać jak Vip?! Make Up! ;*

witam ponownie!
zapraszam na post, w którym dowiecie się jak wyglądać jak Vip nie mając go! Jest to jednak moja opinia. Każdy ma inny gust. na razie będzie to tylko make up, kolory skóry itp.
1. wchodzimy w klinikę piękna, zaraz w zakładce zakupy.
i zaczynamy od oczu!
Te ostatnie :* najlepiej pasują kolor czarny :*
MOIM ZDANIEM! te usta najlepiej pasują kolor malinowy ale jak chcecie, dajecie inne ;)
teraz makijaż *-* xD mam już kupione w sklepie cienie za 500 sc xD
Te cienie, ale każdy wybiera te które mu najlepiej pasują. Oczywiście jest to moje zdanie co do tych cieni :*
teraz odcień skóry.
mam tam zaznaczone na czerffono xd jaki kolor i wgl.
teraz nos.
w sklepie z ubraniami można jeszcze dokupić piegi za 450 :* a, co do koloru skóry pasuje także biały kolor :*
jeszcze raz przypominam, że była to moja opinia :*
żegnam
GiGa
:*








1 komentarz:

  1. Super! dzięki za radę! chyba co do koloru skóry wybrała bym biały ;)
    ale tak jest ok,, ja jestem za tą samą buzią co ty bo ta co masz teraz to ją z daleka da sie rozpoznac ;* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń