piątek, 19 czerwca 2015

❤ Postanowienia...

Hay
(już się po raz 3 witam ^^ xD) Więc  dziś tak   9 min. Tm. Oglądałam sb posty starsze  ponieważ, chciałam zobaczyć, czy były takie posty z wywiadami...i się okazało, że nie ma tego typu notek. Więc w jak najszybszym czasie spróbuję zrobić, post tego typu. Ale gdy przeglądałam zauważyłam, że prócz wczorajszego dnia ostatni post był w Marcu!!!!! :OOO Szok Forever. Ździwiło mnie to bardzo, ale każdy czasem nie ma czasu, zwłaszcza w dni szkolne. Ja jednak postanowiłam zadbać o ten blog, jednak już od poniedziałku posty będą gdzieś ok. 15-16-17 (wtedy wacam ze szkoły) lub  18-20 dokładnej godz. Wam nie podam, ponieważ plany mogą ulec zmianie. Mogą być takie dni, gdy postów  wogłule może nie być. :(
Pozdrawiam
~GiGa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz