środa, 24 czerwca 2015

Sprawiedliwości -,-

Witam!
Ładnie tak wymuszać like na zdjęciu a przy okazji obrażać osobę?!
Co ona wam zrobiła?!
Nic!
Że, tak z niej się;
-Wyśmiewacie!
-Wasze głupie żarty na jej temat!
-Zdjęcia i arty o obrażającej treści!
Po co to wszystko?!
Tak! Mówię o pixi star bo mnie to przerasta!
Okay. Powiem na nowo o co mi chodzi więc...
Na początek zjawia się Pixi. Wy wszycy mili dla niej i wgl. Bo dostaliście 200 sc i podarunek. No w sumie Vip celeb i judge (lub jury xD), i wy myśleliście, że da wam prezęty (inny typu np. Uni) Ale teraz! Same głupie żarty na jej temat!
Mnie to wkuża ta zmienność charakterów! Na koniec pokaże wam zdjęcie które pokazuje jak jesteście mądrzy i dorośli ;-;
Ludzie ;-; Pomyślcie nad tym.
Ja jej kiedyś też nie lubiłam ale nie robiłam takich jak wy (co niektórzy) żartów (niby) mają być śmieszne i zabawne, mówię tu o zdjęciach ale bardziej o artach które bardziej obrażają. Ich treści nie są idpowiednie. Ona chce was poprowadzić po msp. To częściowo jej zasługa te nowe motywy. Nowości (jakie kolwiek) itp. Dla tg nie można z nią gadać na Privku. Pomyślcie nad tym wszystkim i czy jet warto...W Takim razie czm nic nie słychać o Zacku Sky? Tak jakby wogle nie istniał?...
Pozdrawiam i życzę udanych wakacji ㅅ.ㅅ ㅁ.ㅁ ㅎ.ㅎ ㅂ.ㅂ ㄱ.ㄱ ㄷ.ㄷ ㅗ.ㅗ ㅜ.ㅜ ㅌ.ㅌ
GiGa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz