piątek, 26 czerwca 2015

Wakacje i takie tam...

Cześć!
Dawno nie pisałam na blogu no, bo raczej już wiadomo, że msp nie zbyt mnie już interesuje...
Nie wiem poco kontynuowałam tego bloga skoro i tak na nim prawie w ogóle nie piszę.
Poza tym są już wakacje i wyjeżdżam jutro do Anglii z rodzicami do moich dziadków. Nie będzie mnie 3 tygodnie, ale raczej czasem wejdę na bloga, może nie na komputerze, ale na tablecie. Nie wiem. (długie zadanie, co?)
Cieszę się z wakacji niestety jest jeden minus...będę musiała spędzać czas z moją rodziną czego NIENAWIDZĘ. Mam nadzieję, że przynajmniej wam wszystko ułoży się na wakacjach :/.
Chętnie bym napisała tutaj o innych moich problemach, ale to jest blog o msp a nie o mnie.
W każdym razie naprawdę nie wiem czy będę tutaj pisać.


No, to do następnego posta!

Pozdrawiam

~patifromspace (a może lepiej Scarlett? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz