czwartek, 16 lipca 2015

Tajemnice Msp

Elo, Elo 3,2,0
Tajemnice Msp.
Taaa.
Interesują kogoś?!
Chyba...
Zależy...
Może...
Powenia...
Pffff...
Otóż Na Msp dzieją się od nie dawna dziwne rzeczy. Czy tylko ja to zauważyłam?!
Chyba tak. Skoro nikt o nich nie mówi.
I wogóle, to ostatnio pojawiły się komy pod postami B)))) Mam fanów!!! B))
Ale te dziwne rzeczy to nie takie ,,zwykłe,, przypadki. To coś tak jakby ktoś wchodził na konta. Bo ja ostatnio przebierałam moją postać. I ubrałam ją w bluzkę za 350 spódnice za 500 i jakieś tam włosy za 500 kolczyki i jakieś buty.
Ale gdy weszłam znowu to moja postać była ubana w całkiem inne ubrania. Tylko, że faktem jest to iż nikt nie mógł wchodzić ponieważ moje hasło...Nie powiem wam dalej. Bo bym powiedzieć musiała je całe xd
A pewna dziewczyna napisała do mnie coś dziwnego. A później napisała, że to nie ona. Czyżby Brazylijski Haker? Z brazylijskiego  Msp? Dziwicie się teraz co?! Taaa... hahaha po co ja to pisze.
Więc Msp brazylijskie nie istnieje. W starym msp zostało zhakowane xd przez 12 latka ;-; Hahaha :'D tak. Kiedyś były strasznie słabe zabezpieczenia kont. -.-
Wpisałam sb np.
! ! ! Alicja ! ! !
I hasło
justinB7
I proszę bardzo!
Mam konto.
Tylko można powiedzieć, że te konta były ,,publiczne,, a nie ,,prywatne,, Pewien chłopak opisał to na blogu Porshi
Zdjęcie z dowodem

A teraz co do tego brazylijskiego hakera.
Kiedyś pewien chłopak na Brazylijskim  Msp który miał nick
/SomeIphone/ <Phone>
Był w związku z
AmandaLejj
Ta pewnego dnia go rzuciła.
A chłopak bardzo ja kochał.
Oburzony nastolatek ściągnoł wirusy na stronę MovieStarPlanet (Brazylijskie)
I te oto wirusy zniszczyły serwer MovieStarPlanet (Brazylikskie)
Teraz wogóle nikt nie wspomina tej nieszczęsnej wyprawy wirusów.
Ale jest plotka xd, że Ten ,,haker,, Odwiedza polskie blogi i polskie msp. Tylko teraz są takie zabezpieczenia, że nie udaje mu się ściągnąć ich na polski serwer.
Boję się  xd A co jeśli to czyta?! Taa...Tłumaczy w Tłumacz google xd. Hahahah.
:'D C':::
Wogóle to uważam to za ,,badzieff,,,xddd
Może akurat nie to, że zhakował tylko, że odwiedza serwer blogów polskich. _/.\_
Hmm...ale może... Chociaż wątpie ale... Kto wie?! A teraz dowód. Pewna dziwwczyna opisała wszystko w Wiadomości do Porshi.

Kolejny sekret dotyczy człowieka z kolumbii.
Yhhmmm...
Więc był sobie pewien człowiek który pracował jako Moderator. No... wymyślał Motywy. I wgl.
Raz Wymyślił drastyczny czy raczej erotyczny motyw. Użyto tam animację z środkowym palcem, krwawe animację takich których świat nie widział. Teraz wam się wydaje, że ,,Phi one nawet straszne nie były, Może były trochę krwawe i drastyczne ale nie były aż takie straszne" Hahaha Koń by się uśmiał
:'D
Wy nawet nie wiecie o jakich ja animkach mowię. -.-
Te co macie (co niektorzy) na myśli to nic! Z porównaniwm do tych o które mi chodzi.
Znalazłam te animki w zapomnianym już przez wszystkich blogu z 2011 roku.Nikt go nie czyta a można było dowiedzieć się i zobaczyć jak te animację wyglądały. Tych animacjii nie zobaczycie już bo nawet jak je kupiłeś zostały usunięte -.- A ta dziewczyna opisywała nowy motyw który doszedł i można było zobaczyć te animki. Nie jako wykupione tylko jako ,,w sklepie,, więc do rzeczy. Pewna kobieta pomogła założyć konto na MovieStarPlanet swojej corce (a tak dokładniej wymyślać nazwę) ponieważ dziewczynka miała dopiero 6 lat.
I właśnie kiedy był ten motyw dziewczynka miała zakladane konto. Gdy jej mama miała właśnie iść. Zobaczyła ten motyw.
Jej mama powidziała
,,Tego za wiele,,
I zebrała znajomych i sąsiadów po czym udali się na policję. Tego kolumbijczyka wsadzono do więzienia na 10 lat. Musiał płacić odszkodowanie (sama nw. Za co) xo
A dzieci które zdążyły kupić te ubrania zyskały unikaty.
A konkurs po 2 dniach został usunięty i zastąpiony motywem o wedkarstwie.
Uhhhh...
3 godz. Pisania posta  ";-;"
Myślę, że te wiad się wam przydadzą
Pozdrawiam!
Ojej! Dziś nowy motyw na Msp! Zapomniałam xddd
GiGa ;*
Zapraszam do znaj na Momio.me

Ps. Sory. Zdjęcia dodam jutro ;p
Pozdro ;p

5 komentarzy:

  1. Warto wiedzieć. ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. No a wiesz czemu są noce hackerów plose powiedz i po co sa na msp hackerzy?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noce hackerow to wymyslone bzdury graczy, stworzone tylko zeby straszyc lub zartowac z innych. Wiec spokojnie, jezeli masz skomplikowane haslo z kombinacja wielkich i malych liter to nie musisz sie martwic o swoje konto :)

      Usuń
  3. Tak, a nawet jeśli twoje hasło jest w miarę trudne XDD. (Powiedzmy, że moje hasło to msp123, trudne? Nie, dlatego każdy 'myślący', i w zasadzie bardziej kreatywny, chcący być" hackerem", mógłby nim zostać, gdyby tylko chciał XD. Odgadł by hasło, a "ja" [bo tak to przymniemy] będę zamartwiała się co jest nie tak z moim kontem XDD) btw. Hackerzy nie istnieją? Istnieją ale mało prawdopodobne, że akurat w tej grze. MovieStarPlanet, ma zabezpieczenia. Dlatego w tym wypadku, ze względu na fakt, grających tu dzieci, 'młodzież', albo też" dorośli" (tak pozwolę sobię nazwać osoby dłużej grające) chcą zastraszać początkowych graczy.
    Pozdawiam! :)
    ~`GiGa

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak naprawdę "Noce Hackerów" to potoczna nazwa, zwykłej zabawy. Bo tak jak pisałam wyżej (w odpowiedzi na inny komentarz), starsi "zastraszają" młodszych graczy, którzy chłoną wszystko jak gąbka. Dlatego kupują straszne ubrania, np. z okazji halloween, które później im się przydają do właśnie tych celów. Wątpię, że prawdziwi hackerzy są aktywni w naszej transakcji. Przecież codziennie są jakieś włamania na konta, w portalach takich jak Twitter, Skype, Fb itd. ale po co im konto do wirtualnej gry? Co prawda wykradają dane z komputera, ale gra ma zabezpieczenie blokujące, jakie kolwiek wejście do innego komputera.No powiedz szczerze, udało Ci się wejść po przez tą grę, do komputera twojej wirtualnej znajomej? Raczej nie:). Dlatego tu raczej możemy być bezpieczni, do czasu gdy nie będziemy podawać innym swoich danych. JAKICHKOLWIEK!!!11 Do e-maila, hasła czy tego typu rzeczy. Nietrudno zalogować się po przez e-mail, więc pamiętaj o tym!:)
    Pozdrawiam.
    ~`GiGa

    OdpowiedzUsuń