wtorek, 16 sierpnia 2016

Usunęli mi status o pokemonach XD + zapowiedź posta

Cześć.
Tu Scar, rzecz jasna.
Weszłam właśnie na MSP i patrzę na status, w którym ledwie wczoraj retorycznie spytałam ''czy 55 pokemonów w jeden dzień to dużo?'' i dzisiaj patrzę i mój poprzedni status.
Pomyślałam, że ok, może zmieniłam tylko nie pamiętam.
Ale zniknął z profilu.
Pewnie moderatorzy/admini pozazdrościli (błagam, powiedz/napisz, że wiesz, że nie piszę tego na poważnie).
W każdym razie chciałam także poinformować, że już niedługo pojawi się post, w którym opiszę duńskie MSP. Ale nie, nie tak jak niemieckie MSP jak kiedyś (masakra jak jak to opisałam).
Zaczęłam już opisywać filmy i artbooki i zaraz zacznę też looki (rymy jak z maszyny).
Myślę, że najpóźniej post pojawi się gdzieś jutro wieczorem, bo ja to zazwyczaj ''wchodzę do internetu'' gdzieś około 16-18 lub później.
Jak jest weekend lub wakacje jak teraz to chodzę spać po północy, a budzę się nawet po 13...no, dobra, ja to mogę nawet o 21 iść spać, a i tak będę kimać do 13, więc to nic w sumie nie zmieni.
To chyba tyle.
Bajson (jak nie wiesz co to znaczy to przeczytaj w moim poprzednim poście ''informacje'').

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz