niedziela, 19 lipca 2015

Moje, twoje-Wady. Moje, Twoje-Blogi i ogółem wszystko o nas

Elouuuu...
Szkoda, że Patifromspace (może lepiej będę mówić Patrycja?)
Nie może pisać postów. Bo ogółem to jest trochę męczące. Ale sprawia przyjemność. Męczące pisanie posta to opisywanie motywu. :3333
A dlaczego?!
Najpierw zrobić screeny.
Potem wstawić po kolei
I opisywać.
Nie lubie ich pisać bo wychodzą mi nudne.
A mi sprawiają wrażenie nudnych :'\
Niestety.
Każdy ma wadę  w  pisaniu posta. ;')
No na szczęście. =^.^=
Może ty akurat nie masz bloga. Ale założę się, że masz jakąś wadę.
Np. W charakterze pisma itp.
Lub (jeśli już masz bloga) to w pisaniu (co niektórych) postów.
Moją wadą są posty z opisem motywu. Ale tak. To ujdzie ^^

Teraz czy macie jakieś swoje blogi?
Bo bym z chęcią poczytała *.*
Na msp-nuda.
Na Momio-Nikogo nie ma online.
Na blogu frugo- Nie ma posta.
Na google +- Nie wspomne .-.
Na snapie-Nikoooogogooogogogoogogogoogogogogogo ni ma xDddd
Na fb.- :O Cisz Nocnaxddd nikt nie gada xdddd
Mogła bym wymienać i wymieniać.
Ale cóż *.*
Ostatnio na fb. Pojawił się, ,Moderator,,
Jakieś neo dziecko.
Podszywa się pod Moderatora.
Skąd to wiem?! Ja wszystko wiem ;ppp xd Żartuje ;ppp
Wiem to po licznych błędach.
Miała napisane;
1.,,Pytacie się mnie czy kiedyś będzie tydzień uni. Odpowiedź brzmi NIE"
2. ,,Możecie przetworzyć Zwierzaka,,
3.,,Jeśli chcesz zyskać ubrania unikaty to wystarczy przetworzyć niepotrzebne ubrania i meble.

Wszystko to co pogrubiłam i pochliłam xd wskazuje dowód, że to jakieś Neo Dziecko.

Teraz wytłumaczę wam te podkreślono pochylone wyrazy. 
1. Czy kiedyś będzie tydz. Uni?!
Odp. Brzmi Nie.
Jak to?! O,o przecież był ostatnio O.o czy mam zwidy?!
2. Przetworzyć zwierzaka.
Hmm...a ja myślałam, że to Boonie i Bostery czy Bonstery xd A Moderatorzy nieeeee używająąąąąąąąąą słowaaaaaaaaa ,,Zwierzakiiiiiiiiiii,,
3. Jak przetworzę sb ubranie i akcesoria do pokoju to zyskam TYLKO I WYŁĄCZNIE RZECZY (PRZEDMIOTY) DO POKOJU (MEBLE) UNI
=-.^=
.-.
Zastanawiam się nad dodaniem muzyki na blog. Boooooo trochę tu cicho :\\ Dosłownie i w przenośni.
:\\\\
Hahahha.
Ostatnio, pomagałam mojej kol. Założyć konto na Msp.
Była misja specjalna xdd
Trzeba było iść zagrć w Quiz.
To poszliśmy zagrać. Z resztą Fame nam się przydały do 5 lv. XD
Gdy weszliśmy to był koniec rundy.
Dostaliśmy fame. Po czym wszyscy zaczeli nas zapraszać. Wiem tyle, że w Quiz była 1 os. Która była ukryta pod tą 2.
Później weszliśmy w Casting, i zaraz wyszłyśmy. I zaraz po tym. Jakieś Neo dziecko ubrało się jak Moderator, jej loging to (cyferek dokładnie nie pamiętam)
M0DERATOR 056
(Chyba 056)
Zaczoł pisać.
,,Czy jesteś zainteresowana naszym nowym pakietem Star vip na miesiąc,,
Narazie nic nie odpisałyśmy weszłyśmy w profil.
Patrzymy.
4 lv.
W logingu zamiast O jest 0
Mogę zaprosić do znaj, naj, i jako chłopak/dziewczyna.
Mogę odwiedzić dom.
Status tak jak Moderator.
Ale całkiem inna animka ;)
Odpisałyśmy jej-Tak.
A ona to proszę zmienić chasło na MSP123
Odpisałyśmy jej, że powinna znać moje chasło (wiem pisze się hasło xd)
A ona na to
Takie są zasady.
A myśmy jej na to.
(Bo moja kol. Kupiła taką sukienke za 2500 i miała ją ubrane)
Bardzo mi przykro. Nie mam 6 lv. Żeby mogła pani wysłać sb tą sukienkę: '( 
A ta cała moderatorka na to.
Nie, nie zależy mi na niej.
Bal bal bal.
Zdjęcia tej rozmowy dam później bo nie zdążyłam zrobić. Zgłosiliśmy ją. ;p
Uwaga!
Jak chcesz kogoś zgłosić to nigdy nie wybieraj kategorii,,Inne,,
Bo moderatorzy to ignorują.

Raz taka dziewczyna chciała moje hasło. Bo chciała wypróbować najnowyszy haker na vip. :') hahah
:') Nie ma takiego czegoś jak darmowy Vip. :')
I tak przez cały tydz. Co ją blokowałam to zaraz stwarzała nowe konta :')
Zgłosiłam ją jeszcze w 2014 roku a do dziś nie mam wiadomości, że została ona zgłoszona.
: ''(
Szkoda. Niektórymi ludziom się należy.

Ehh...mamy takie durne czasy.
Niestety;))

To co?! Polecajcie swoje blogi w kom. Nie zmieniajcie hasła jak ktoś was do tego zmusi.
To na tyle.
Pozdrawiam
GiGa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz