niedziela, 19 lipca 2015

Powrót, tłumaczenie i takie tam...

Cześć!
Tutaj patifromspace wróciłam z Anglii.
Szczerze się zdziwiłam gdy zobaczyłam, że na blogu jest ponad 3000 wyświetleń dziękuję wam ♥
W sumie myślałam, że Giga da sobie spokój z blogiem, bo sama musi pisać.


Dobra...w sumie się zastanawiam co z tym blogiem zrobić...nie interesuję się już msp teraz głównie siedzę na GG i na Asku i piszę ze znajomymi.
Więc naprawdę nie wiem czy będę jeszcze pisać czy nie...
I tak na Msp nie mam co robić, a na asku poznałam świetne osoby.
Chciałam jeszcze dodać, że konta nie oddaję, bo czasem wejdę, ale na msp w sumie tylko siedzę i nic nie robię. Teraz głównie jeśli chodzi o gry to interesuję się The Sims 4, Five Nights At Freddy's i Life is Strange.
Nie mam pomysłów na posty, a o innych rzeczach pisać nie będę, bo to jest blog o msp.
Szczerze (trochę poza tematem) jest mi tak okropnie smutno i w ogóle, że nawet myślę jako inna osoba. Chodzi o to, że wyobrażam sobie różne rzeczy jakie robię (tak są tam rzeczy nie realistyczne) jako ja tylko, że jakby w innym świecie. No dobra, nie potrafię wytłumaczyć...:/
Ale z tym światem to jest u mnie już normalne, bo mam tak od 1 klasy podstawówki.
 Myślałam nad jakims Q&A na blogu, ale sama nie wiem czy byście chcieli...

Ok, to ja się chwilowo z wami żegnam.
~Scarlett  (tak się będę teraz podpisywać, bo tak się na asku, gg i w tym moim wymyślonym świecie nazywam)

4 komentarze:

  1. ten blog się zmienił,a posty *według mnie* są nudne... Halyball pisze nowy temat na forum,ale już pewnie cie to nie interesuje -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i są *nudne* ale jak umiesz *lepsze* to się pochwal.

      Usuń
    2. Może i są *nudne* ale jak umiesz *lepsze* to się pochwal.

      Usuń
  2. Marti XD Halyball? Myślałam, że już jej się znudziło .-.

    OdpowiedzUsuń